Ticketmaster International har inlett ett samarbete med Cancer Research UK och deras anslutna nätverk av globala välgörenhetsorganisationer.

Att uppmärksamma och bidra till cancerforskningen är ett globalt och långsiktigt initiativ där Ticketmaster International stödjer det på olika sätt i över 20 länder. Vi i Sverige har bland annat skänkt pengar till Barncancerfonden, Ung Cancer, Movember Foundation och vi kommer att fortsätta initiera möjligheter för att tillsammans bekämpa cancer. Till Världscancerdagen stöttade vi exempelvis med sk. unitybands till samtliga medarbetare världen runt och för konsumenterna finns möjligheten att bidra med en gåva i samband med biljettköp, vilket i Sverige pågår under hela februari. 

Bli månadsgivare hos Cancerfonden här!

Cancerfondens vision är att besegra cancer. Målet är att färre ska drabbas och fler överleva. Cancerfonden bedriver kampanjer på många olika nivåer, och alla har samma målsättning: Att bekämpa cancer genom att sprida kunskap, väcka opinion och samla in pengar till cancerforskning.  

Fler nyheter

17/12/18

Nå ut till rätt målgrupp och maximera din försäljning

Via den här länken kan du se vårt senaste webbseminarium om retargeting (Fan Network).

27/11/18

MAMMA MIA! THE PARTY HAR RÖSTATS FRAM AV FANSEN SOM SVERIGES TICKET OF THE YEAR 2018

Mamma Mia! The Party tar hem segern i Sveriges Ticket of the Year 2018! Sydkoreas BTS är den globala vinnaren och Rammstein är det mest efterlängtade evenemanget i Sverige 2019.