Det personliga mötet
VÅRT CONTACT CENTER

Vårt Contact Center, som ligger i Tranås, hanterar i snitt 10 000+ bokningar och förfrågningar per månad. Vår personal är utbildad att ge Service i världsklass i varje kontakt. 

På vårt Contact Center säljer vi biljetter per telefon, ger support och service till våra biljettköpare via telefon, mail, chatt samt skickar biljetter per post.

Vi säljer 120 000 biljetter per år via vårt Contact Center i Tranås. 

Ta gärna kontakt med oss för att se hur vi kan hjälpa dig och din publik.

Vem är din kund?
KUNDANALYSER

Lär känna din målgrupp på djupet med hjälp av våra kundanalyser. Ta reda på dina kunders köpbeteende, t ex  hur, var och när de köper biljetter, var de bor, hur gamla de är och hur deras livssituation ser ut (barn, boende, inkomst, köpkraf etc). Effektivisera dina marknadskampanjer och hitta nya möjligheter att attrahera releventa sponsorer och samarbetspartners. 

Planerar du en internationell turné? Eller vill ta dig in på en ny marknad?
TICKETMASTER INTERNATIONAL

Från Aukland till Stockholm, vi finns där! Vi finns i 21 länder som levererar biljetter till 85 miljoner kunder. Vårt internationella nätverk med lokal anknytning hjälper gärna till. Hör av dig till oss så planerar vi vidare.